بعضی روزا

چقدر این چندروز اتفاقات مختلف افتاد .. 

واقعا عجیبه ! یه وقتایی یه حسایی میادسراغ آدم که درست درون لحظات فکرمیکنی

دیگه دنیا به آخر رسیده ..که تو چقدر بدبختی .. که تمام نقشه ها و آرزوهات دیگه 

دست نیافتنی شد و ... اونوخ کلی اشک میریزی .. یه عالمه حس افسردگی میکنی وو

چندساعت که میگذره یا حتی گاهی چنددقیقه بعدش یکمرتبه دنیا رنگی میشه و انگار

نه انگار تو همونی بودی که حس بدبختی همه وجودت رو گرفته بود !! 

حالا یه وقتایی یه اتفاقی می افته ( یه تماس , یه مسیج , یه لبخند , یه دیدار , یه نامه ووو )

که اینجوری دنیات یه هویی عوض میشه ..یه وقتایی هم نه هیچ اتفاق خاصی نمی افته و

این خودت و حسهات هستین که بی بهانه تغییر میکنین ..

همه اینا رو گفتم تا برسم به اینجا که من این هفته یکی دوبار این منحنیهای سینوسی 

کسینوسی رو تجربه کردم ...

یکساله دنبال یه مجوزم ... بیشترازونچه فکر کنین به این مجوز نیاز دارم بعد یه کارشناس

بی سواد میاد بازدید , بدون گزارش هیچ مورد موجهی درخواستت رو رد میکنه !!!! 

هرچی خواهش میکنی خب اقای محترم حداقل بگو کدوم قسمتا موردتاییدت نبوده تا

شاید بتونیم درستش کنیم , هیچ جوابی میده ! ( چون درواقع جوابی نداره که بده !! )

کلی این اتاق و اون اتاق , این معاون و اون رئیس رو میبینی ..حرف میزنی , توضیح میدی

دلیل میاری , خواهش میکنی , ولی انگاری اخرش همه ی راها بازم میرسه به همون 

کارشناس بی سواد بی وجدان .... 

وقتی برمیگشتم خونه , حس بدبختی رو داشتم که تمام درای فردا بروش بسته شده 

منیکه بندرت اشک میریزم تمام بعدالظهر رو گریه کردم ... از زمین و زمان دلم گرفته بود !

ولی صبح فرداش سرمیزصبحونه یه هو خود به خود حالم عوض شد .. تمام دنیای خاکستری

دیروز تا اون لحظه , یه هو رنگی شد .. پرشدم از ایده و انرژی ! .. با انرژی زیاد ازخونه رفتم

بیرون و چندساعت بعد یک فکر خیلی خوووب اومد توی ذهنم ... خب اگه عملی شه قطعا

دیگه هیچکس حتی اون کارشناس بی وجدان هم نمیتونه بگه نه !

البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست .. امروز رفتم دنبال عملی کردن همین ایده ولی

هنوز که اقای اصفهانی , اولین مهره از زنجیر عملی شدن ایده بنده , رو پیدا نکردم !

بچه ها لطفا برام دعا کنین که بتونم این مجوز رو بگیرم .. بی نهایت به انرژیهای مثبت و

دعاهای خالصانتون محتاجم رفقا .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحان شنبه 9 آذر 1392 ساعت 08:19 http://www.manoshosho.mihanblog.com

نینا جونم همیشه همین جوره ولى دست از تلاش نکش و بدون که با تلاش زیاد حتما موفق میشى عزیزم

مررررسی عزیز دل من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.