اینروزهای خوب

برای اینروزهای متفاوت .. 

برای این حال و هوای متفاوت .. 

برای اینهمه حس خوب از جهان هستی , همه کائنات و خدای مهربون سپاسگزارم .. 

واقعا باید با هستی مهربون باشی تا مهربونی بگیری ..

باید حس خوب داشته باشی تا خوبیها بیان سمتت .... 

دوستان امتحان کنید .. حتی اگر فکر میکنین هیچ بهونه ای برا خوب بودن ندارید به خودتون 

تلقین کنید که خوبید ... دائم با خودتون تکرار کنید " من خوبم .. من خوبم و .. " .. 

ودر کنار همه اینها سپاسگزار کائنات باشید ..

خواهش میکنم امتحان کنید .. با همه وجودتون امتحان کنید .. شک نکنید نتیجه غافلگیرتون میکنه 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 01:19 http://garmapada.blogfa.com

درود
با این پست موافقم و اعتقاد دارم هر طور بی اندیشی به همان سو کشیده میشی
همان طور که ماه بر جذر و مد آبها اثر میذاره، عالم خلقت هم بر انسانها اثر میذاره و اگر درست بی اندیشیم همه این کهکشانها در راستای درست اندیشیدن ما خواهند بود

سلام و درور به شما دوست عزیز ..
ممنون که نظرت رو نوشتی و اتفاقا مثال زیبا و بجایی هم زدی .. امیدوارم هممون درست اندیشیدن رو تمرین کنیم .. شاد باشی

ریحان چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:16 http://www.manoshosho.mihanblog.com

دوستتتتت من چند بار تا حالا رمزو برات فرستادم نمیدونم چرا نمیگیری الان ببین میاد

آره عزیزدلم ..اینبار بالاخره گرفتم ..یوهوووو

وب نویسی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 22:33 http://www.webnevisi.blogsky.com

با سلام و سپاس
حداقل بخشی از نوشته هایتان را خواندم از بعضی لذت بردم ازبعضی به فکر فرورفتم ، با بعضی حس همدردی داشتم و برای بعضی مسائل غصه خوردم . قلمتان نویسه همیشه خوب و خوش باشید و سرشار از انرژی . جواب دو مورد سوال شما رو هم در قسمت تماس با من نوشتم ممممممنون

ممنونم از لطفیکه دارید و برام باعث افتخاره این همراهی و محبت شما ..
شاد باشین دوست خوش ذوق من

الهام سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 22:14

تاییدیه ؟!

بله بخاطر بعضی موارد فعلا تاییدی هست نظرات .. ولی خودم اصلا کامنت دونی تاییدی رو دوست ندارم ..اما اجباره چه کنیم ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.