آنفولانزای انسانی بس خفن

بشدت سرماخوردم ... یه انفولانزای وحشتناااااک که دقیقا دو هفته س منو خونه نشین کرده !!!

هرچقدر ازین مریضی و درد و رنجیکه باهاش اومد بگم کم گفتم فقط همینو داشته باشین که 

تا بحال چنین انفولانزایی رو تجربه نکرده بودم ... ایشالا همه همیشه سلامت باشن که سلامتی

عجب نعمت بزرگیه .... امیدوارم هممون قدرشو بدونیم ... 

الان دو هفتس سمت کامپیوتر هم نتونستم بیام .. سرکار هم کلن تعطیل ... ده روز که فقط و فقط

توی تخت بودم , تازه دو سه روزه تونستم دو قدم راه برم توی خونه ..البته همچنان سرگیجه و ضعف هست 

خداروشکر میکنم که دوباره تونستم بدون درد از پنجره به کوههای پراز برف و اسمون ابی خیره شم و لذت 

ببرم از صدای پرنده ها و پرواز کبوترا .... 

دلم بشدت برا کارم ..برا همکارا و دوستا و همینطور واسه کوه و طبیعت تنگ شده ... حتی برا اینجا ...

مراقب خودتون باشین رفقا و لذت ببرین از لحظه لحظه های زندگی