بهار آمد ..

یادمه اون قدیما لحظه ی سال تحویل رو خیلی دوست داشتم نه بخاطر جو مثبت و اونهمه 

هیجان تو فضا بلکه بخاطر صدای توپ و اون تن صدای دوست داشتنی که میگفت " آغاز سال یکهزار و .. " 

اصلن سال تحویل برا من توی همون صدای توپ و لحن دلنشین این جمله خلاصه میشد و شاید میشه 

چون دیگه سال تحویلای این سالها اونقدرا دلنشین نیست برام ... شمارش معکوس هست ولی 

صدای توپ و اون اقاییی که میگه آغاز سال یکهزار و سیصد ووو ... اینا نیست و من خیلی دلم میگیره 

برای نبودنشون ... میخوام به یکی از کانالای اونور آبی که اتفاقا خیلی سبک برنامه سازی و ایده های

خلاقانشون رو دوست میدارم پیشنهاد بدم برا سال تحویلای بعد به امید خدا اینقسمت رو هم توی 

برنامشون بگنجونن بلکه دل بنده و امثال بنده هم حســـــــــــــابی شاد شه ... 

از همه اینا بگذریم سخن نوروز و عید و عیددیدنی و عیدی گرفتن خوووش است .. 

رفقا سال نوتون , نوروزتون , عیــــــــــدتون مبارک .. ایشالا سال تازه براتون پرباشه از برکت و سلامت

و عشق و آراااامش ... اینا یعنی خوشبختی محض ! 

من ابتدای هرسال هدفای سال پیش رو و برنامه هایی که میخوام توی سال جدید بهشون بپردازم رو

برا خودم لیست میکنم ... این لیست شامل چندقسمته .. منجمله اهداف و برنامه های مالی , اهداف

و برنامه های اجتماعی , و یه قسمت خیلی مهم هم برنامه های شخصی و شخصیتی هست ..

تغییرات رفتاری که میخوام در سال تازه در خودم بوجود بیارم , ضعفها و ایرادهای رفتاری که میخوام

روشون کار کنم و خلاصه تصمیمات صغری و کبری زیاد میگیریم اول سال ... آخر سال هم این لیست رو

میذارم جلو روم و برا هر گزینه ایکه عملی شده یه تیک میزنم و از صفر تا ده هم نمره میدم به هر قسمت 

برا منکه واقعا مفیده و انگاری هرسال یه برنامه جلو رومه و دقیق میدونم چی میخوام و باید چکار بکنم ..

از ته دلم آرزو میکنم در سال تازه همه به آرزوهای خوبشون برسن .. دیدارها تازه بشه .. گرفتارها رهاشن

مشکلات فراوون اقتصادی گره ش باز شه .. بیمارا شفا پیدا کنن و چشم انتظاری برا هر انسان منتظری 

تموم شه .. امیدوارم همه مون یکسری بایدا و نبایدها رو فراموش نکنیم و یادمون باشه انسانیم و انسان

را انسانیت لازمست ... 


یاد من باشد فردا دم صبح جور دیگر باشم 

بد نگویم به هوا , آب , زمین 

مهــــــــــــربان باشم با مردم شهر

و فراموش کنم هرچه گذشت 

خانه ی دل بتکانم از غم 

و به دستمالی از جنس گذشت , بزدایم دیگر تارکدورت از دل 

بذر امید بکارم در دل , لحظه را دریابم 

یاد من باشد 

زندگی شـیرین است , زنــدگی باید کرد ... 


نظرات 5 + ارسال نظر
باشگاه بلندای کوهستان یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:11 http://mountainheight.ir

باد نوروزی همی در بوستان بت گر شود
تا ز صنعش هر درختی لعبتی دیگر شود

بر بساط عافیت آرام
کارهایتان بر نظام
دولتتان تمام
و روز و نوروزتان فرخنده در ایام باشد.

ممنون از شما دوست عزیز .. سال خوب و سرشاراز ارامشی رو براتون ارزومندم

کوهیدر شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:50 http://koohidar.blogfa.com

درود برشما دوست عزیزم. سال نو بر شما مبارک.
با افتخار لینک شدید

درووود و سپاس نازنینم

ریحان شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:06 http://www.manoshosho.mihanblog.com

سال نوت مبارک عزیزدلم

ریحان چرا من هرچی با گوشی برات کامنت میذارم توی پستای خصوصی ارور میده و ثبت نمیشه؟!!

نیما یساری پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 22:55

سال نو مبارک

مرسی دوست عزیز .. براتون سال سرشاراز برکت و سلامتی رو ارزومندم

محمود غلامیان سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:01 http://bfarazgroup.blogfa.com

درود
سال نو بر شما مبارک

ممنون از محبتتون .. سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.